printlogo


برخورد جدی با اصنافی که واکسن کرونا نزدند
برخورد جدی با اصنافی که واکسن کرونا نزدند
کد خبر: 6610
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: با توجه به زمزمه‌هایی از آغاز موج ششم کرونا، متصدیان واحدهای صنفی و پرسنل شاغل در آنها تا پایان مهر فرصت دارند دو دز واکسن کرونا را دریافت کنند.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «بهروز حصاری» با اشاره به اینکه شرایط سختگیرانه‌ای برای فعالیت واحدهای صنفی اعمال می‌شود، اظهار کرد: طی حدود دو سالی که از پاندمی می‌گذرد، واحدهای صنفی آسیب زیادی دیده‌اند ولی باز با این حال سلامت مردم را در اولویت خود قرار دادند و با تعطیلی گاه و بیگاه کنار آمدند.

وی ادامه داد: با توجه به زمزمه‌هایی از آغاز موج ششم کرونا، متصدیان واحدهای صنفی و پرسنل شاغل در آنها تا پایان مهر فرصت دارند دو دز واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی افزود: این افراد باید مستندات لازم که شامل کارت واکسن است را در واحد صنفی خود نگه دارند تا در صورت مراجعه بازرسی ارائه دهند.

رئیس اتاق اصناف البرز توضیح داد: بدیهی است از اول آبان ماه با صنوفی که فعالان آنها دو دز واکسن کرونا را دریافت نکرده باشند، برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

حصاری با اشاره به اینکه تزریق دو دز واکسن از ابتلا به کرونا جلوگیری نمی‌کند، گفت: این استدلال از سوی همکاران مبنی بر اینکه دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند و دیگر نیازی نیست که ماسک بزنند، پذیرفته نیست و علی‌رغم تزریق واکسن، همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و ماسک داشته باشند.
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/6610