printlogo


فرمانده سپاه استان البرز:
بهره برداری از یک هزار پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی البرز در هفته دفاع مقدس
بهره برداری از یک هزار پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی البرز در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 632
فرمانده سپاه استان البرز گفت:بهره برداری از یک هزار پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شهرستان های استان از برنامه های هفته دفاع مقدس است.
به گزارش رمزگشا  نیوز از کرج، سردار یوسف مولایی ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در ساختمان شهیدان بیگی برگزار شد، اظهار داشت: روزشمار هفته دفاع مقدس ائم از روز یکشنبه و  اولین روز هفته دفاع مقدس با عنوان قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این روز مراسم رژه یگانهای منتخب نیروی مسلح استان در کرج، صبحگاه مشترک و رژه خودرویی در طالقان، اشتهارد و ساوجبلاغ، افتتاح نمایشگاه شهرستانی دفاع مقدس در مصلی فردیس  برگزارمی شود، افزود: بهره برداری از یک هزار پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شهرستان های استان از برنامه های این هفته بوده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه توجه به رونق تولید ملی و اقتصادی با نگاه مدیریت انقلابی یکی از مولفه های مهم تلقی می شود و باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید رونق تولید را به مردم نشان دهیم و باید به مدیران و مردم نشان دهیم بدون امکانات زیاد  و با جهاد می شود تولید ملی انجام داد و مدیریت جهادی کرد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه برگزاری نشست های روشنگری حول محور نقش ولایت در بصیرت افزایی عمومی به منظور مقابله با ترفند فریب و سلطه دشمن به عنوان الگویی موثر برای نهضت مقاومت  به شمار می رود، خاطرنشان کرد: عطر افشانی مزار شهیدان و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم و تکریم جانبازان و آزادگان و همچنین عطرافشانی گلزار شهدا  از جمله کارهای مهم در هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه حضور در نماز جمعه نشانه همبستگی ملی و قوا به شمار می رود، ادامه داد: در شهرستانهای نظرآباد و ساوجبلاغ به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی راس ساعت 7 صبح انجام می شود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/632