printlogo


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای :
ترغیب جوانان البرزی به مهارت آموزی بستر ساز اشتغال آنان است
ترغیب جوانان البرزی به مهارت آموزی بستر ساز اشتغال آنان است
کد خبر: 5917
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز، گسترش آموزش های فنی و حرفه ای در کشور و  استان را منطبق با استانداردهای بین المللی عنوان کرد و ضرورت تقویت فرهنگ مهارت آموزی جوانان را با هدف رفع مشکل بیکاری درجامعه مورد تاکید قرار داد.
به گزارش رمزگشانیوز به نقل از ایرنا؛ «بهزاد غفاری» ارائه آموزش‌های مهارتی به اقشار جامعه،  فعالیت های پژوهشی، استاندارد سازی در آموزش و ارزشیابی نیروی کار را از ماموریت های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای ذکر کرد.

وی گفت:  اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و حدود ۵۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای  وظیفه خطیر آموزش و تربیت نیروی کار و ارتقا مهارت شاغلین در سطح استان را بر عهده دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز افزود: کارجویان و شاغلان بنگاه های اقتصادی و اتحادیه های صنفی، دانش آموزان ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها‌، سربازان وظیفه و ساکنان مناطق محروم می توانند با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای استان،  مهارت های لازم در رشته های مختلف را فراگیرند.

غفاری ادامه داد:  این اداره کل همچنین برای آموزش‌های مهارتی گروه های در معرض آسیب، زنان خانه‌دار، افراد دارای معلولیت، روستاییان و آسیب دیدگان اجتماعی دوره‌های آموزش های مهارتی ارائه می نماید.

وی گفت: سازمان فنی و حرفه ای کشور با حدود ۶۰۰ مرکز آموزشی ثابت و همراهی نزدیک به ۱۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و ۲۱ هزار مربی،  وظیفه ارائه خدمات آموزشی  به متقاضیان در ۲ بخش دولتی و خصوصی را برعهده دارد. 

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/5917