printlogo


 گرجستان از ورود تیم پرورش اندام ایران جلوگیری کرد
 گرجستان از ورود تیم پرورش اندام ایران جلوگیری کرد
کد خبر: 5664
مسئولان گرجستان از ورود تیم پرورش اندام ایران به این کشور برای حضور در رقابت‌های گرندپری جلوگیری کردند.
به گزارش رمزگشانیوزبه نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، «مسعود روشنی» سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مشکل به‌وجودآمده در اعزام تیم پرورش اندام به مسابقات گرندپری گرجستان اظهار کرد: گرجستان با تغییر قوانین خود برای کنترل ویروس کرونا بسیار روی این موضوع حساسیت دارد و برای ورود به این کشور افراد یا بایستی واکسن زده باشند یا بایستی 15 روز قبل از سفر از 5 وزارتخانه آن کشور مجوز ورود اخذ کنند.

وی افزود: با این حال تیمی که از ایران به تفلیس پرواز کرد، با هماهنگی دکتر قاسمی، سفیر ایران در گرجستان اعزام شد و حتی طبق مذاکراتی که داشتیم، ایشان اعلام کرده بودند با توجه به پیگیری فدراسیون گرجستان مشکلی برای ورود تیم ایران پیش نخواهد آمد.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: متأسفانه به‌خلاف مذاکرات انجام ‌شده، بعد از رسیدن به فرودگاه تفلیس از ورود تیم ایران جلوگیری به‌عمل آمد، البته این مشکل فقط مختص به تیم ایران نبود و تیم‌های قبرس و سوریه نیز به همین شکل از سوی گرجستان برگشت داده شدند.

روشنی در پایان گفت: فدراسیون اجازه نخواهد داد ورزشکاران اعزامی به گرجستان، به‌خاطر مشکل به‌وجودآمده آسیب مالی ببینند و کنار آنها خواهد بود. فدراسیون بعد از بررسی تمام ابعاد این ماجرا به‌زودی در این خصوص بیانیه‌ای صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/5664