printlogo


حیدری خبر داد؛
واریز باقیمانده سود سهام عدالت در ماه رمضان
واریز باقیمانده سود سهام عدالت در ماه رمضان
کد خبر: 4846
مدیر عامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز گفت: مرحله دوم سود سهام عدالت در ماه رمضان واریز خواهد شد.
به گزارش رمزگشانیوز  «اکبر حیدری» با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص سهام عدالت به جاماندگان اظهار کرد: اراده مجلس یازدهم تخصیص سهام عدالت به جاماندگان است و بر این مبنا طرحی توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسیده و امیدواریم اجرای آن در بودجه امسال دیده شود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری به نظر می‌رسد پیگیری‌های بعدی در این خصوص به بعد از انتخابات موکول شود.

حیدری با بیان اینکه مرحله دوم سود سهام در سال جاری به زودی واریز می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این سود در ماه مبارک رمضان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به گلایه برخی مبنی بر واریز نشدن سود سهام عدالت در مراحل قبل توضیح داد: این افراد می‌توانند با تماس با شماره ۱۵۶۹ و اعلام کد ملی خود از علت عدم واریز مطلع و اقدامات لازم برای رفع مشکل را انجام دهند.

حیدری در پاسخ به اینکه برای واریز سود سهام عدالت حتما باید در سامانه سجام ثبت نام صورت بگیرد، گفت: ثبت نام در سامانه سجام برای احراز هویت کسانی لازم است که یا می‌خواهند سهام خود را بفروشند و یا متقاضی دریافت کارت اعتباری سهام عدالت هستند و در غیر این صورت مردم به ویژه در شرایط فعلی شیوع کرونا نیازی به خروج از منزل و ثبت نام در سامانه سجام ندارند.

وی افزود: همچنان به دارندگان سهام عدالت توصیه می‌شود که از فروش سهام خود خودداری کنند و صبور باشند تا نوسانات فعلی بازار بورس به اتمام برسد.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4846