printlogo


طرح پیشگیری از سرقت خودرو در البرز تدوین شد
طرح پیشگیری از سرقت خودرو در البرز تدوین شد
کد خبر: 4786
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: طرح پیشگیری از سرقت خودرو ها و وسایل داخل آنها در استان تدوین و منتشر شد.
به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «جعفر داراب خانی» افزود: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای کنترل و کاهش جرایم به ویژه جرم سرقت، انجام طرح تحقیقاتی پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست با دعوت از نمایندگان  دستگاههای مربوطه و تبادل اطلاعات، وضعیت استان البرز در بروز و ظهور جرم سرقت تحلیل و بررسی  و سپس آمار و اطلاعات مربوط به این جرم، تجمیع و آنالیز گردید.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: این طرح شامل بیان مسأله، آسیب شناسی پدیده سرقت خودرو و وسایل داخلی آن و تقسیم وظایف دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی و مراجع خدمات رسان برای پیشگیری از این جرم است.

وی افزود: با دستور رییس کل دادگستری استان البرز، طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخل آن  در اختیار مدیران دستگاه های ذیربط برای بهره برداری و اجرا قرار گرفته که نتایج اجرای آن نیز به زودی اعلام می شود.
دارابخانی  خاطرنشان کرد: سرقت خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو، از جرایم علیه اموال است که در مقایسه با سایر سرقت ها، دارای فراوانی زیادی بوده و نرخ بالای وقوع این جرم، احساس امنیت شهروندان را کاهش می دهد که اجرای طرح "پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن"، تا حصول نتیجه قطعی و نهایی، با جدّیت توسط این معاونت پیگیری می شود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4786