printlogo


ثبت نام ١٥٧ تن دیگر برای انتخابات شورای اسلامی روستا
ثبت نام ١٥٧ تن دیگر برای انتخابات شورای اسلامی روستا
کد خبر: 4779
رییس ستاد انتخابات البرز گفت: در دومین روز از ثبت نام داوطلبان برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در این استان، ۱۵۷ تن دیگر ثبت نام کردند.
به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «نورمحمد فردی» اظهار کرد: از این تعداد افراد داوطلب ۷۲ درصد آقایان و ۲۸ درصد بانوان هستند که ٧١  درصد به صورت حضوری و ۲۹ درصد به صورت غیر حضوری ثبت نام کرده‌اند.

معاون استاندار تصریح کرد: روی هم رفته در این ٢ روز ۲۸۲ نفر ثبت نام  کردند که نسبت به ٢ روز اول ثبت نام دوره گذشته روند افزایشی داشته است.

وی افزود: از نظر تحصیلات در این ٢ روز ۱۳۷ نفر زیر دیپلم، ۷۴ نفر دیپلم، ۱۹ نفر فوق دیپلم، ۳۶ نفر لیسانس، هشت نفر فوق لیسانس ، ۲ نفر دکتری و چهار نفر سطح یک حوزوی می باشند.

معاون استاندار تصریح کرد: آمار ثبت نام کنندگان شهرستان ها به تفکیک عبارتند از  کرج۸۴ نفر، چهارباغ ۳۴ نفر، نظرآباد ۴۷ نفر، طالقان۳۳ نفر، ساوجبلاغ ۶۹ نفر، اشتهارد ۱۳ نفر و فردیس ۲ نفر است.

معاون استاندار البرز  تاکید کرد: که مدت انتخابات شوراهای اسلامی روستا هفت روز است که از روز دوشنبه شانزدهم فروردین آغاز و تا یکشنبه بیست و دوم از ساعت هشت صبح لغایت ۱۸ عصر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کلیه بخشداری ها استان آمادگی لازم را برای ثبت نام در تاریخ مقرر را دارند خاطرنشان کرد: ثبت نام به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود ولی با توجه به سرعت رو به افزایش کرونا انتظار می رود برای حفظ و سلامتی خود و خانواده  از طریق غیر حضوری ثبت نام نمایند.

انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی و روستایی بیست و هشتم خرداد ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4779