printlogo


استاندار البرز :
نظارت بر بازار تعطیلی پذیر نیست ؛ روند تهیه، تولید، عرضه و توزیع کالاهای اساسی مردم را زیر نظر داریم
نظارت بر بازار تعطیلی پذیر نیست ؛ روند تهیه، تولید، عرضه و توزیع کالاهای اساسی مردم را زیر نظر داریم
کد خبر: 4693
شهبازی گفت: نظارت بر روند تهیه، تولید، عرضه و توزیع کالاهای اساسی مردم تعطیلی بردار نیست و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.
به گزارش رمزگشانیوز  

عزیزالله شهبازی؛ استاندار البرز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان این که بسیج ادارات نیز برای نظارت و کنترل بازار به میدان آمده اند گفت: فرمانداران و مسئولان مربوطه همچنان باید با قدرت در بازار باشند و تمامی امور را زیر ذره بین داشته باشند.

استاندار البرز افزود: نمی توانیم کار را تعطیل کنیم، کار دولت هیچ گاه تعطیلی ندارد چراکه ملاک و معیار ما کسب رضایتمندی مردم است و برای این منظور برگزاری جلسات و حضور میدانی حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز ادامه دارد.

شهبازی گفت: نیروی انتظامی نیز پای کار است و همراه با مسئولان نظارتی هستند بر این اساس هیچ گونه خروج مرغ به صورت زنده و ... دور از نظر نمی ماند و حتی مبادی استان هم کنترل می شود.

او افزود: تا زمانی که مردم استان به مرغ و سایر کالاها نیاز داشته باشند، هیچ کالایی به خارج استان انتقال داده نمی شود.

شهبازی گفت: سازمان صمت استان باید بیش از پیش در میدان باشد و اجازه تخلف از افراد سودجو را بگیرد همچنین فرمانداران و دستگاه های نظارتی باید با جلسات و بازدید های مستمر و مداوم، بازار را زیر نظر داشته باشند.

استاندار البرز افزود: اصناف البرز همواره همراه و منصف هستند ولی گاهی افرادی سودجو و متخلف در روند امور خلل ایجاد می کنند که به طور قطع با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد.

لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4693