printlogo


معاون استاندار:
کرج در عرضه میوه های صادراتی شاخص است
 کرج در عرضه میوه های صادراتی شاخص است
کد خبر: 4681
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به حاصلخیزی اراضی کشاورزی در این شهرستان گفت: کرج در تولید میوه با کیفیت و صادراتی دارای ویژگی های شاخص است.
به گزارش رمزگشانیوز  

غفور قاسم پور روز دوشنبه در بازدید میدانی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از بازارهای سطح شهر و میادین عرضه میوه و تره بار کرج افزود: تعطیلات برای مدیران میدانی معنایی ندارد و در تمامی ایام سال روند ارائه خدمت به مردم در سطح شهر استمرار دارد. 

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: این بازدیدها با هدف رفع موانع، حذف واسطه ها و با پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی انجام می شود. 

قاسم پور خاطر نشان کرد:شهرستان کرج با وسعت بالای اراضی کشاورزی در تولید میوه خودکفا شده و علاوه بر تأمین نیازهای داخلی استان، صاحب برند در عرضه میوه های صادراتی است. 

معاون استاندار در ادامه این بازدیدهای میدانی گفت: قیمت میوه باید در مناطق شمالی و جنوبی سطح شهر یکسان و با نرخ مصوب عرضه شود و  با هر گونه اعمال سلیقه در قیمت گذاری میوه برخورد می شود. 

وی افزود: بازرسان سازمان صمت باید ایام نوروز نیز بصورت ویژه در سطح شهر حضور داشته باشند و درج قیمت ها پایش کنند. 

فرماندار کرج همچنین از شهروندان درخواست داشت تا بمنظور حفظ سلامتی خود و سایرین ، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی با  استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

شهرستان کرج حدود ۶ هزار هکتار اراضی باغی و زراعی حاصلخیز دارد.

 

لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4681