printlogo


تصویب بودجه ۴۴۴۱ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰
تصویب بودجه ۴۴۴۱ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰
کد خبر: 4500
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بودجه ۴۴۴۱ میلیارد تومانی شهرداری برای سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز ؛ «عباس زارع» روز سه شنبه ۱۲ اسفند با اشاره به اینکه این بودجه با محوریت هشت چشم انداز به تصویب رسیده، اظهار کرد: در دویست و سی و هفتمین نشست رسمی شورای شهر کرج لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری به مبلغ ۱۷۵۲ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری شهر و ۲ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان نیز برای هزینه‌های عمرانی با رای اکثریت اعضا مصوب و پس از تایید هیات تطبیق مصوبات فرمانداری به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: سال آینده، ۳۹ درصد منابع و اعتبارات صرف هزینه‌های جاری و ۶۱ درصد نیز صرف پروژه‌های توسعه و عمرانی شهر کرج خواهد شد.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۴۴۱ میلیارد تومان، مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان مربوط به اوراق مشارکت و قریب به ۳۵۰۰ میلیارد تومان هم درآمد مستقیم شهرداری کرج در سال آینده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در زمان بررسی هزینه‌های جاری شهرداری برای سال ۱۴۰۰ تنها موضوعی که موجب افزایش هزینه‌های جاری شهرداری کرج شد موضوع ابلاغیه دولت در خصوص افزایش حقوق و دستمزد بود که تمام موارد به صورت انقباضی دیده شده است.

وی ادامه داد: در حوزه توسعه شهری، نگاه بودجه  بر مبنای برنامه راهبردی پنج ساله پیش بینی شده است که در این راستا هشت چشم انداز  فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، مالی، کالبدی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری در حوزه‌های مختلف مصوب شده است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4500