printlogo


 آغاز فعالیت کمیته های ستاد انتخابات شهرستان کرج
 آغاز فعالیت کمیته های ستاد انتخابات شهرستان کرج
کد خبر: 4091
معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه 22 ماه جشن استقلال ملی است، گفت:  بعد از ایام الله دهه مبارک فجر و جشن استقلال ملی به استقبال برگزاری انتخابات 1400 خواهیم رفت و نیاز است که احزاب و گروه‌های سیاسی بسترهای انتخابات پر شور پیش رو را فراهم نمایند.
به گزارش رمزگشانیوز ؛  «غفور قاسم‌پور» با بیان این مطلب، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یوم الله دهه فجر و 22 بهمن را روز جشن استقلال ملی خواند و اظهار داشت: جشن‌های این دهه طبق تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با سبک و سیاق متفاوتی برگزار می‌شود. 

وی افزود: بهمن ۵۷، خاطره‌ای ماندگار در تاریخ اقتدار ملت ایران است و این روز برای تمامی ایرانیان روزی بزرگ و غرورآفرین است و امسال نیز ویژه برنامه‌های دهه فجر همزمان با دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی آغاز و البته بیشتر با رویکرد تمرکز بر فضای مجازی خواهد بود. 

قاسم‌پور گفت: تمهیدات لازم برای راهپیمایی روز 22 بهمن ماه که به صورت خودرویی برگزار می شود نیز در کلانشهر کرج با پیش‌بینی تدابیر ویژه ترافیکی اندیشیده شده است. 

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج همچنین با اشاره به موضوع انتخابات 1400 نیز گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات 1400 نیز دومین رسالت مردم و مسئولان در جهت خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.

قاسم‌پور با اشاره به اینکه کمیته‌های 7 گانه ستاد انتخابات شهرستان کرج فعالیت خود را با انجام برنامه‌ریزی های لازم آغاز نموده‌اند، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی پیروز انتخابات است؛ از افراد و جناح‌های سیاسی هم می خواهیم که بسترهای هر چه پرشورتر برگزار شدن انتخابات پیش رو را فراهم کنند. 

وی افزود: ما وکیل مدافع آراء مردم در انتخابات هستیم و با تمام قدرت با هر گونه تخلف برخورد قاطعانه می‌شود.
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4091