printlogo


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:
 مقدمات قانونی برگزاری انتخابات  1400 در زمان قانونی فراهم می‌شود
 مقدمات قانونی برگزاری انتخابات  1400 در زمان قانونی فراهم می‌شود
کد خبر: 4068
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه اجرای مر قانون اولویت انتخابات 1400 است، گفت: همواره برگزاری مطلوب انتخابات یکی از مطالبات مهم ستاد انتخابات کشور است که در این راستا تمام تلاش مجموعه برگزار کنندگان انتخابات در استان بایستی تحقق این مهم باشد.
به گزارش رمزگشانیوز  «نورمحمد فردی» با بیان این مطلب در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: بر اساس قانون هر 4 سال یک بار انتخابات در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال هم انتخابات ششمین دوره شورای شهر و روستا و همچنین انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای مقدمات کار و آموزش صورت گرفته و تا کنون 4 جلسه با حضور فرمانداران و بخشداران و 2 جلسه نیز با حضور استاندار برگزار شده است.

فردی با بیان اینکه آموزش به مجریان انتخابات در راستای آمادگی برای برگزاری انتخابات است، گفت: عوامل اجرایی در انتخابات آموزش‌های لازم را در این زمینه کسب می‌کنند.

معاون استاندار البرز گفت: سیاست راهبردی وزارت کشور و نماینده عالی دولت در استان تامین امنیت، سلامت، مشارکت و اجرای دقیق قانون در انتخابات است که مدیران ذی‌ربط این امر را نصب‌العین قرار دهند.

وی افزود: انتخابات یکی از اساسی‌ترین رویدادهای کشور است و در استان البرز نیز به دلیل گستردگی شهرها و روستاها انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بایستی زمینه حضور افرادی که بر اساس قانون می‌توانند به مردم خدمت کنند فراهم شود تا خودشان را در معرض آرای مردم قرار دهند.

فردی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و احتمال ادامه این شرایط در ماه‌های آتی، مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت مردم درنظر گیرند و ضمن بررسی و کارشناسی نحوه برگزاری انتخابات در شرایط خاص که در برخی از نقاط دنیا انجام شده، برای انتخابات ۱۴۰۰ نیز برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4068