printlogo


 فردی:
اطلاع‌رسانی صحیح نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دارد
اطلاع‌رسانی صحیح نقش مهمی در فرهنگ‌سازی دارد
کد خبر: 4023
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف در عصر ارتباطات، گفت: هماهنگی، همدلی و همیاری در بین سازمانهای استان نشات گرفته از مدیریت عالی استان است
به گزارش رمزگشانیوز «نور محمد فردی» با بیان این مطلب در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: با مدیریت عالی استان و تلاش مسئولین و همراهی و همکاری مردم اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها باعث شده که وضعیت بیماری کرونا در استان خیلی خوب کنترل شود به طوری که وزیر بهداشت و درمان از استاندار تقدیر و تشکر کردند ولی مردم باید کما‌فی‌سابق شیوه‌های بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی گفت: هماهنگی، همدلی و همیاری در استان را نشات گرفته از مدیریت عالی استان دانسته و افزود: توجه ویزه استاندار البرز به موضوع سلامت این همراهی و همکاری را بین سازمانها ایجاد کرد و موضوع کرونا در استان مدیریت شد.

فردی افزود: نقش رسانه‌ها در مقوله اطلاع‌رسانی بسیار تعیین کننده است به طوری که در بالا رفتن فرهنگ و قدرت مفاهیم جامعه و حتی میان جوامع مختلف بیشترین نقش را ایفا می کنند.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: سرعت انتشار اخبار و رقابت شدید اطلاع رسانی بین رسانه‌های مختلف در عصر ارتباطات ضرورت اطلاع رسانی شفاف را در این حوزه برای تنویر افکار عمومی دو چندان می‌سازد که این مهم بارها از سوی دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی و خبر دهی مورد تاکید قرار گرفته است.

فردی تصریح کرد: در عصر حاضر که عصر سلطه ارتباطات نامیده می‌شود بی شک مهمترین موضوع مورد بحث موضوع بیماری است و اطلاع‌رسانی از این مقوله بر دوش رسانه‌های جمعی است و افزایش روز افزون شبکه‌های خبری ماهواره‌ای، روزنامه‌ها و کمیسیون‌های خبری از نقش مهم رسانه‌های جمعی در اطلاع رسانی حکایت دارد.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4023