printlogo


 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد؛
اجرای طرح ساماندهی و حذف زوائد بصری در مناطق دهگانه
اجرای طرح ساماندهی و حذف زوائد بصری در مناطق دهگانه
کد خبر: 4016
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرایی شدن طرح ساماندهی و حذف زوائد بصری در سطح مناطق دهگانه خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز «پیمان بضاعتی پور» اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح شامل جمع‌آوری تابلوهای مستهلک و خطرساز در معابر و پیاده‌روها، تابلوهای LED و تابلوهای نما و قاب‌های خالی و زوائد بصری ساختمان‌ها، بنر و پلاکارد و تابلوهای هشتی و پایه چراغ‌ها و غیره است.

وی بابیان اینکه این طرح با همکاری و مشارکت اداره اصناف و امور مناطق اجرایی شده است، افزود: زیباسازی سیمای بصری شهر کرج از طریق پاک‌سازی ناهنجاری‌ها و زوائد بصری، بهره‌گیری از آثار هنری در فضاهای شهری و ایجاد و بهبود کیفیت المان‌ها و مبلمان شهری در دستور کار معاونت زیباسازی قرارگرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن‌سازی معابر و محیط‌های شهری، بیان کرد: زوائد بصری علاوه بر نقض حقوق شهروندی، سلامت روان و زیبایی شهر را دچار اختلال می‌کند.

بضاعتی پور با تأکید بر اینکه فراخوان استقبال از نوروز ۱۴۰۰ در بخش‌های مختلف هنر محیطی، دیوارنگاری، مجسمه‌های نوروزی و تخم‌مرغ رنگی منتشرشده است، گفت: با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال در نظر داریم با تشکیل کمیته‌های مختلف ستاد نوروزی، پروژه‌های مطلوب و مناسبی را برای بهبود سیما و منظر و  ایجاد فضایی جذاب و شاداب در شهر تعریف کنیم.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/4016