printlogo


 به ریاست حسینی نسب؛
جلسه شورای اداری طالقان برگزار شد
جلسه شورای اداری طالقان برگزار شد
کد خبر: 3411
جلسه شورای اداری شهرستان طالقان با حضور حسینی نسب فرماندار، حدادی نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات طالقان برگزار شد.
به گزارش رمزگشانیوز «سیدسجاد حسینی نسب» سرپرست فرمانداری طالقان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: طالقان دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی است که تا کنون به آنها توجه نشده است. لذا، تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت‌ها بهره برده و پتانسل‌های بالقوه این شهرستان را به فعلیت درآوریم.  

حسینی نسب گفت: از همه مسئولین طالقان می‌خواهیم دست در دست یکدیگر بیش از پیش برای رشد و توسعه این شهرستان تلاش کنیم و با شناسایی موانع و عقب ماندگی‌های این شهرستان آنها را رفع نماییم.

«علی حدادی» نمایند مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن انتخاب و انتصاب شایسته حسینی نسب به عنوان سرپرست فرمانداری طالقان گفت: وی از فرزندان باتجربه، پرتلاش و دلسوز طالقان است و با شناختی که از مشکلات طالقان دارد، قطعا می‌تواند برای پیشرفت طالقان مفید باشد.

وی در ادامه به تببین و تشریح گزارشی از اقدامات انجام شده برای پیشرفت امور راه طالقان-هشتگرد، تسریع در گاززسانی روستاها و تکمیل راه‌های روستایی پرداخت.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/3411