printlogo


کشف 84 هزار عدد لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
کشف 84 هزار عدد لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
کد خبر: 3203
فرمانده انتظامی البرز از کشف ۸۴ هزارو ۶۳۶ قطعه انواع لوازم بهداشتی و آرایشی از یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد در این استان خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان اشتهارد درپی کسب خبری مبنی بر انبار دپو کالای قاچاق لوازم بهداشتی و آرایشی با همکاری معاونت غذا و دارو محل مورد نظر را بازرسی و این کالاهای قاچاق را کشف کردند.

وی اضافه کرد: ارزش این مقدار لوازم بهداشتی و آرایشی ، بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان  گفت: با کشف این کالاها ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز شد.

 فرمانده انتظامی البرز از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد که در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات‌های قانونی محکوم می‌شوند.

وی نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می‌کند، بسیار تأثیرگذار دانست.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکارشده در استان البرز کشف شده است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/3203