به گزارش رمزگشانیوز اکبر سلیم نژاد در آیین معارفه «مهدی خوانینزاده» به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه عملکرد واحد مالی و اداری نقشی تاثیرگذار در تقویت و ارتقاء عملکرد پرسنل و خدمترسانی به مردم دارد، اظهار داشت: تلاش جهادگونه در صرفه جویی هزینهها، انضباط در امور اداری و مالی، افزایش کارایی کارکنان جذب نیرو های متعهد و کارآمد و ارتقاء بهرهوری از وظایف حساس این اداره کل به عنوان قلب تپنده مجموعه است که باید در تمامی امور مد نظر قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهرکرج با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط اداری پایه و اساس خدمت است، افزود: با توجه به محدودیتهای مالی که در سطح شهر وجود دارد، مدیران همچنین حوزه مالی و اداری شورای اسلامی شهر باید از امکانات و ظرفیتهای موجود و فضاهای بلا استفاده اداری به صورت بهینه استفاده کنند.
سلیم نژاد، امور اداری و مالی را به مثابه چشمان بیدار و هوشیار سازمان اشاره کرد و یادآور شد: در واقع هر مجموعه و نهاد به جهت پیشبرد اهداف و وظایف خود نیاز به مراقبت از سلامت درونی و بیرونی سازمان خود دارد که این امر ضرورت وجود جایگاه امور اداری مالی را بیش از پیش مهم میسازد.
رئیس شورای اسلامی کرج بیان کرد: داشتن نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع دو عامل مهم موفقیت سازمانی است و مدیران و کارمندان باید با جدیت تمام برای ترویج و رونق دادن به این دو ویژگی حیاتی تلاش مضاعفی کنند. همچنین برقراری نظم اداری نیز به مسئولی نیاز دارد که خود الگوی نظم و انضباط باشد و اگر بخواهد زیرمجموعه اش از بی نظمی به دور بماند، باید خود نمونه یک انسان منضبط باشد.