printlogo


به همت شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد محقق شد؛
 افزایش تعداد سفرهای روزانه قطار شهری گلشهر _ شهرجدید هشتگرد
 افزایش تعداد سفرهای روزانه قطار شهری گلشهر _ شهرجدید هشتگرد
کد خبر: 3080
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از افزایش تعداد سفرهای روزانه قطار شهری گلشهر _ شهرجدید هشتگرد خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز «مسعود حق لطفی» اظهار داشت: پیش از این به دلیل رفع بخشی از مشکلات سیگنالینگ قطار شهری گلشهر_ شهرجدیدهشتگرد ۱۰ رام قطار در خط متروی شهر جدید هشتگرد فعال بود که با توجه به نیاز مسافران برای حرکت در ابتدای صبح  به 14 رام افزایش یافت.

وی گفت: ساعت حرکت مترو شهرجدید هشتگرد به گلشهر و برعکس تغییر یافته و حرکت اولین قطار از شهر جدید هشتگرد به گلشهر از ۶ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر است و همچنین ساعات حرکت از گلشهر به شهرجدید هشتگرد از ۵:۱۵ صبح الی ۱۴:۱۵ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بیان کرد: این برنامه برای روزهای غیر تعطیل بوده و حرکت متروی شهر جدید هشتگرد به گلشهر در روزهای تعطیل نیز سرویس دهی دارد ولی با تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای نسبت به روزهای عادی مسافرگیری می شود.

حق لطفی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده تا پایان پائیز سال‌جاری تعداد سفرها مجددا افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از صاحبان مشاغل شهرستان ساوجبلاغ خواست تا از مترو به عنوان مطمئن‌ترین و منظم ترین وسیله جهت جابجایی استفاده کنند.

وی افزود: زمان حرکت قطارها از شهر جدید هشتگرد به گلشهر به ترتیب در ساعت ۶ _ ۷:۳۰ _  ۹ _ ۱۰:۳۰ _ ۱۲ _ ۱۳:۳۰ و ۱۵ و زمان حرکت مترو از گلشهر به شهر جدید هشتگرد در ساعت ۵:۱۵ _ ۶:۴۵ _ ۸:۱۵ _ ۹:۴۵ _ ۱۱:۱۵ _ ۱۲:۴۵ و ۱۴: ۱۵ خواهد بود.
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/3080