printlogo


برگزاری «ماه و نگاه» این هفته با حضور استاد «حبیب احمدزاده»
 برگزاری «ماه و نگاه» این هفته با حضور استاد «حبیب احمدزاده»
کد خبر: 2977
محفل ادبی امیرکبیر کرج با حمایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری استان البرز با همکاری انجمن نویسندگان کرج به مناسبت چهل سالگی آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «ماه و نگاه» را برگزار می‌کند.
به گزارش رمزگشانیوز «خسرو عباسی» مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: محفل ادبی امیرکبیر کرج با حمایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری استان البرز با همکاری انجمن نویسندگان کرج به مناسبت چهل سالگی آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «ماه و نگاه» را برگزار می‌کند.

 
این ویژه برنامه به نقد و بررسی رمان «شطرنج با ماشین قیامت» اثر استاد «حبیب احمدزاده» می‌پردازد که با حضور نویسندگان استان البرز و نویسنده اثر برگزار می‌شود.

کتاب «شطرنج با ماشین قیامت»، همان‌طور که از نامش برمی‌آید، روایتی متفاوت از جنگ و روزهایی است که شهری جنوبی یعنی آبادان مورد حمله دشمن قرار گرفته است. ماجرای این رمان روایتگر روزهای محاصره این شهر جنوبی و سه روز بعد از محاصره است و شرایط آن روزها را با ذکر جزئیاتی دقیق و منحصربه‌فرد که خارج از کلیشه‌های رایج کتاب‌های جنگ و دفاع مقدس است، به‌تصویر می‌کشد.

 
ویژه برنامه «ماه و نگاه» روز سه شنبه اول مهرماه ۱۳۹۹ ساعت هشت شب در فضای اسکای روم به آدرس: https://www.skyroom.online/ch/alborzpl/neshast برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2977