printlogo


معاون بنیاد شهید البرز مطرح کرد؛
حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در کرج
حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در کرج
کد خبر: 2965
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امروز ایثارگران استان البرز از حرکت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در سطح شهر کرج خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز  «امیرحسین دانشی‌کهن»  با بیان اینکه روز پنج‌شنبه سوم مهرماه به نام روز شهدا نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت کاروان نمادین نیروهای مسلح و مدافعان سلامت در ساعت ۹ صبح از تالار نژاد فلاح به صورت ستونی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سمت میدان کرج حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه جانبازان و پرستاران در میدان کرج به این کاروان ملحق می‌شوند، تصریح کرد: جمع حاضر بعد از آن به سمت میدان سپاه حرکت کرده و نماز جماعت را در سپاه البرز به جا می‌آورند و در ساعت ۱۳:۳۰ به سمت گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) می‌روند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امروز ایثارگران استان البرز با بیان اینکه مراسم گل‌باران مزار شهدا با حضور مسئولان و مدیران استان برگزار خواهد شد، مطرح کرد: مزار شهدا توسط بالگرد گل‌باران می‌شود، همچنین در پارک تنیس برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده و کاروانی که به امامزاده محمد (ع) رفته است بعد از اتمام مراسم به پارک تنیس می‌آید.

وی متذکر شد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در پارک تنیس به مدت یک هفته برگزار می‌شود که شامل غرفه‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2965