printlogo


نگاه ویژه دولت برای تکمیل پروژه هشتگرد-طالقان
نگاه ویژه دولت برای تکمیل پروژه هشتگرد-طالقان
کد خبر: 2913
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در سال 97 و 98 پروژه هشتگرد-طالقان در زمره پروژه‌های ملی قرار گرفته از این رو از طریق اعتبارات ملی حمایت می‌شود و طی 2 سال اخیر حدود 50 درصد پیشرفت داشته است.
به گزارش رمزگشانیوز «عزیزاله شهبازی» در بازدید از روند پیشرفت پروژه راه هشتگرد-طالقان که روز چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه این پروژه برای البرز بسیار حائز اهمیت است، افزود: سالیان متمادی است که عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در ابتدا جاده دسترسی روستایی بود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه 45 دقیقه از مسیر هشتگرد به طالقان کم می‌شود، ادامه داد: شهرستان طالقان می‌تواند مقصد و هدف گردشگری باشد و نیازمند ارتقا زیرساخت‌های دسترسی است.

شهبازی گفت: در سال 97 و 98 این پروژه در زمره پروژه‌های ملی قرار گرفت. از این رو از طریق اعتبارات ملی حمایت می‌شود و طی 2 سال اخیر حدود 50 درصد پیشرفت داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: از آخرین بازدید که یک ماه پیش صورت گرفت، حدود 4 کیلومتر از راه آسفالت شد.کنارگذر تونل بیش از 60 درصد پیشرفت داشته و زیرسازی و ابنیه در آن در حال انجام است.

شهبازی افزود: روند پیشرفت پروژه خوب است و با توجه به مطالبات مردم انتظار می‌رود که دست اندرکاران ساخت این پروژه به تکمیل آن سرعت بخشند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2913