printlogo


برچسب افزایش کرایه تاکسی در خطوط تاکسیرانی توزیع شد
برچسب افزایش کرایه تاکسی در خطوط تاکسیرانی توزیع شد
کد خبر: 2912
سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری کرج از توزیع برچسب افزایش ۲۵ درصدی کرایه‌های تاکسی در تمام خطوط تاکسیرانی خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز «محمد یساولی» اعلام کرد : طبق مصوبه شورای شهر، کرایه تاکسی‌های کرج در زمان شیوع کرونا ۲۵ درصد افزایش یافته و در مقابل رانندگان موظف شده‌اند سه سرنشین سوار کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت رعایت فاصله اجتماعی در شرایط فعلی، سرشکن شدن کرایه تاکسی بین سه مسافر علاوه بر اینکه اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای سرنشینان به کرونا است، صرفه جویی در وقت راننده و مسافران را هم به دنبال دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۹۶ خط تاکسی در کرج ادامه داد: برچسب افزایش کرایه‌ها تهیه و بین نمایندگان تمامی خطوط توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع برچسب افزایش کرایه‌ها بین تاکسی‌های گردشی توضیح داد: با توجه اینکه تاکسی‌های گردشی مکان ثابتی ندارند، گشت‌های سازمان برچسب‌های جدید را بین آنها توزیع می‌کنند.

یساولی تاکید کرد: تا کنون دو هزار برچسب جدید بین تاکسی‌های گردشی کرج توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از کمبود اتوبوس در برخی مناطق اظهار کرد: حدود ۹ سال است که از طریق بخش دولتی حتی یک اتوبوس هم به کرج اضافه نشده است. با وجود این محدودیت‌ها تلاش سازمان حمل و نقل بار و مسافر بر این بوده که خدمات مناسبی به شهروندان ارائه دهد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: از سال گذشته تا کنون چند دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اضافه شده و با این اقدام توانسته‌ایم سرفاصله انتظار شهروندان در برخی خطوط را کمتر کنیم ولی هنوز تا رسیدن به سرفاصله انتظار ۱۰ الی ۱۵ دقیقه‌ای فاصله زیادی داریم.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2912