printlogo


 گرمدره از روشنایی کافی برخوردار می‌شود
 گرمدره از روشنایی کافی برخوردار می‌شود
کد خبر: 2827
رئیس شورای اسلامی شهر به همراه مدیر اداره برق شرق کرج، جهت بررسی وضعیت روشنایی و رفع خاموشی معابر از سطح شهرگرمدره بازدید کرد.
به گزارش رمزگشانیوز در این بازدید «داود سعیدیان» رئیس شورای اسلامی شهر گرمدره ضمن تشکر از خدمات ارزنده اداره برق گفت: در تلاش هستیم تا معابر و مکان‌هایی که در سطح شهر و ورودی‌های آن از روشنایی کافی برخوردار نیستند، شناسایی و نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

سعیدیان ادامه داد: روشنایی کافی خیابان‌ها و معابر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سبب آرامش و امنیت خاطر بیشتر شهروندان نیز خواهد شد.

وی افزود: در این زمینه مدیریت شهری و شورای شهر طی جلساتی با مسئولان اداره برق زمینه‌های همکاری هر چه بیشتر را در این راستا فراهم آورده‌اند و شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز آماده هرگونه همکاری با اداره برق هستند.

در این بازدید سعیدیان از زحمات و تلاش مدیر اداره برق تشکر کرده و خواستار همکاری‌های بیشتر با مدیریت شهری و شورای اسلامی این شهر شد.

گفتنی است مهندس خادمی رییس اداره برق گرمدره نیز پس از بازدید از سطح شهر بلافاصله دستور رفع خاموشی برخی از خیابان‌های صادر و از شهروندان خواستند در صورت مشاهده هرگونه خاموشی موضوع را به سامانه ۱۲۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2827