printlogo


 کشف مواد اولیه پتروشیمی در ساوجبلاغ
 کشف مواد اولیه پتروشیمی در ساوجبلاغ
کد خبر: 2824
  فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف مواد اولیه پتروشیمی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز سرهنگ «علی سلیمانی» در توضیح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تولید چسب سنگ و بتن تقلبی با استفاده از مواد اولیه پتروشیمی قاچاق در یک انبار در شهرک طاووسیه این شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از اعزام به محل انبار در بازرسی از آن جا 10 هزار کیلوگرم مواد اولیه پتروشیمی ساخت چسب سنگ و بتن فاقد مجوز قانونی، کشف و با هماهنگی مقام قضائی انبار پلمب شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به این که ارزش محموله بر اساس برآورد کارشناسان 10 میلیارد ریال است، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه اموال کشف شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ  شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان، با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در سطح جامعه است که مقابله با آن از اولویت‌ها اصلی پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام /
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2824