printlogo


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تأکید کرد؛
 لزوم جذب کامل اعتبارات تملک دارایی
 لزوم جذب کامل اعتبارات تملک دارایی
کد خبر: 2823
پس از تعیین مهلت چند روز پیش معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برای جذب اعتبارات تملک دارایی سال۹۸، امروز جلسه‌ای در خصوص وضعیت جذب اعتبارات دستگاه‌ها اجرایی و شهرداری‌های استان برگزار شد.
به گزارش رمزگشانیوزدر این جلسه علی درویش‌پور اظهار داشت: در جلسه گذشته جذب اعتبارات که در محل اداره کل اقتصاد و دارایی استان برگزار شد به دستگاه‌ها تاکید شد که نباید هیچ کوتاهی در جذب اعتبارات داشته باشند و استاندار نیز بر این موضوع تاکید دارد.

وی افزود: برخی از شهرداری‌هایی که اسناد لازم جذب اعتبارات را به اداره کل اقتصاد و دارایی استان تحویل نداده‌اند، ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به جذب اعتبارات و ارائه اسناد اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در زمان باقیمانده اعتبارات تملک دارایی را جذب و در غیر این صورت و بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبارات بر اساس اولویت‌ها در استان هزینه خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌هایی که اعتبارات یاد شده را به موقع جذب کرده‌اند، افزود: دستگاه‌هایی که امکان جذب اعتبارات بیشتر و اسناد مالی آماده پرداخت اضافه بر اعتبارات تخصیص یافته دارند، موضوع و مبالغ و مستندات را به صورت کتبی به استانداری و اداره کل اقتصاد و دارایی اعلام کنند تا در صورت عدم جذب اعتبارات توسط سایر دستگاه‌ها اعتبار لازم به آنها تخصیص یابد.

انتهای پیام/
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2823