printlogo


 افزایش 25 درصدی سرویس مدارس البرز
 افزایش 25 درصدی سرویس مدارس البرز
کد خبر: 2768
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز ضمن اعلام برقراری سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید گفت: با تقسیم هزینه کامل ظرفیت خودرو بین سرنشینان سرویس مدارس، هزینه سرویس دانش‌آموزان در استان البرز نسبت به سال تحصیلی گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «بهنام میرزایی» روز پنجشنبه اعلام کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده، رانندگان سرویس مدارس برای انجام ارائه خدمات به دانش‌آموزان مدارس موظف به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در نقل و انتقال دانش‌آموزان شده‌اند.

وی بیان داشت: برای ارائه خدمات سرویس‌دهی دانش‌آموزی در البرز ۶ پیمانکار با اولویت رعایت دستورالعمل‌ها وپروتکل بهداشتی برای نقل وانتقال دانش آموزان انتخاب شدند و رانندگان سرویس مدارس موظف به ضدعفونی روزانه خودرو هستند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز ضمن اجباری  بودن استفاده از ماسک برای رانندگان و دانش‌آموزان در سرویس مدارس ادامه داد: دانش‌آموزان بر اساس فاصله‌گذاری اجتماعی در سرویس‌های دانش آموزان چینش می‌شوند به گونه‌ای که سرویس‌های سواری با سه نفر، ون هفت نفر، مینی بوس ۱۰ نفر، و اتوبوس با نصف ظرفیت اقدام به نقل و انتقال دانش آموزان از خانه تا مدرسه می‌کنند.

وی ادامه داد: هزینه کامل ظرفیت خودرو بین سرنشینان سرویس تقسیم می‌شود که هزینه سرویس دانش آموزان در استان البرز نسبت به سال تحصیلی گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: رانندگان سرویس دانش‌آموزی به منظورحفظ سلامت دانش آموزان تست سلامت می‌شوند.

مدارس استان البرز همزمان با سراسر کشور از پانزدهم شهریورماه جاری دایر هستند و دانش‌آموزان مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در کلاس‌های درس حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2768