printlogo


 با تصویب نمایندگان مردم در پارلمان شهری؛
شرکت «احداث و بهره‌برداری کنارگذر شمالی کرج» تاسیس می‌شود
شرکت «احداث و بهره‌برداری کنارگذر شمالی کرج» تاسیس می‌شود
کد خبر: 2389
با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری کرج نسبت به تاسیس و راه‌اندازی «شرکت احداث، نگهداری، بهره‌برداری و انتقال آزادراه کنارگذر شمالی» اقدام می‌کند و کمک‌های دولت به پروژه بزرگراه شمالی از طریق این شرکت تزریق خواهد شد.
به گزارش رمزگشانیوز نمایندگان مردم در پارلمان شهری کرج عصر یکشنبه 12 مرداد لایحه دو فوریتی تاسیس و راه‌اندازی «شرکت احداث، نگهداری، بهره‌برداری و انتقال آزادراه کنارگذر شمالی» را پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات موافق و مخالف تصویب کردند

البته در این مصوبه این شرط قید شده است که روسای کمیسیون‌های تخصصی شورا بر روند تصویب اساسنامه و انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نظارت داشته باشند تا منافع و حقوق شهر و شهروندان مد نظر قرار گیرد.

یادآور می‌شود اخیراً مراتب موافقت دولت با تخصیص 4 هزار میلیارد ریال جهت تکمیل بزرگراه شمالی طی مکاتبه‌ای از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهردار کرج ابلاغ شد که اقدامات ثانویه اعم از راه‌اندازی شرکت فوق‌الذکر در راستای جذب کمک‌های نقدی وزارت راه صورت می‌پذیرد.

 اعضای دوره کنونی شورای اسلامی شهر بارها از طریق نطق‌ها و مصاحبه‌ها و رایزنی با مقامات دولتی، خواستار حمایت وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این طرح ملی شده بودند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2389