printlogo


سرپرست فرماندار ساوجبلاغ:
خدمات ادارات در شهر جدید هشتگرد توسعه یابد
خدمات ادارات در شهر جدید هشتگرد توسعه یابد
کد خبر: 2383
صبح روز شنبه در نشستی که با حضور سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ، اعضای شورای تامین، مدیر عامل شرکت عمران و اعضای شورای شهر جدید شهر جدید هشتگرد برگزار شد، بر ارائه خدمات بیشتر و تسریع در اجرای زیر ساخت‌های این شهر تاکید شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ سرپرست فرماندار ساوجبلاغ گفت: الویت ما ایجاد آرامش و تامین زیر ساخت‌ برای ساکنین شهر است و هر اداره‌ای باید وظیفه خود را به درستی در این شهر انجام دهد.

«حمیدرضا ورزشی» افزود: تا هفته دولت بیش از ۳ هزار مسکن مهر در این شهر تحویل متقاضیان می‌شود و این خانه‌ها باید از نظر زیر ساختی تکمیل تا بعد از سکونت مردم هیچ دغدغه‌ای را نداشته باشند.

ورزشی به مسائل امنیتی و ارتقا کلانتری‌ها اشاره کرد و گفت: پایش تصویری کل شهر در دستور کار قرار دارد و به زودی با نصب دوربین‌های مجهز کار پایش تصویری شهر انجام خواهد شد.

وی به شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد تاکید کرد تا در اسرع وقت نسبت به تعیین شهردار این شهر اقدام نمایند.

ورزشی بر عدم صدور مجوز مشاور املاک و تعطیلی بنگاه‌های بدون مجوز تاکید کرد و به جای آنها ایجاد واحدهای صنفی مورد نیاز مردم در شهر جدید هشتگرد را خواستار شد.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ از پیگیری بخشی از مطالبات مهم این شهر خبر داد و گفت: آرامستان، بیمارستان، آبیاری درختان فضای سبز و واکاری ۲۰ هزار اصله نهال در آذر ماه سال جاری در دستور جدی شرکت عمران و شهرداری هست و فرمانداری تا حصول نتیجه پیگیر است .

رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ به وسعت ۴ هزار و ۵۰۰ هکتاری شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: متاسفانه در گذشته برای خدمات‌رسانی به این شهر به درستی فکر نشده که چگونه با این امکانات خدمات لازم به مردم داده شود.

«احمد نوروزی» مدیریت ناکارآمدی گذشته را عامل بروز مشکلات امروزی در شهر جدید هشتگرد بیان کرد و گفت: در گذشته تصمیمی اتخاذ شده و امروز باید مردم به لحاظ کمبود زیر ساخت و پراگندگی بی حد و حصر شهر با مشکل مواجه شوند که حقشان نیست.

وی افزود: مشکلات این شهر باید با عزم ملی، استانی و شهرستانی حل شود تا مردم در امنیت و آرامش کامل زندگی کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز به ارائه گزارشی از اقدامات شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پرداخت و گفت: کار ما بر اساس میزان بودجه‌های مالی است که هر ساله در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد و بخشی از آن برای امورات عمرانی به کار گرفته می‌شود که با وضعیت فعلی اقتصادی، امور عمرانی را با مشکل مواجه کرده است.

«مسعودحق لطفی» در ارتباط با اینکه بودجه‌ای که باید در شهر هزینه می‌شده اما در مترو صرف شده گفت: از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی که در مترو استفاده شده ۴۵۰ میلیارد تومان توسط دولت، ۲۵۰ میلیارد تومان توسط شرکت مادر تخصصی و ۳۰۰ میلیارد هم توسط شرکت عمران اختصاص داده شده که منفعت راه‌اندازی این خط تنها به این شهر نمی‌رسد و تمام مردم شهرستان از آن منعفت و موجب توسعه شهرستان می‌شود.

وی گفت : ۳۳ هزار واحد مسکن مهر در حد ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نازک کاری خود را طی می‌کنند و ۱۰ مدرسه مشارکتی در دست احداث در این شهر وجود دارد و چند مدرسه هم آماده تحویل می‌باشد که متاسفانه آموزش و پرورش اقبالی از خود برای تحویل گرفتن آن نشان نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ هم طی گزارشی از ماموریت‌های این نیرو برای افزایش ضریب امنیت در این شهر خبر داد و گفت: اجازه نخواهیم داد این شهر به لحاظ پراکندگی، محلی امن برای افراد خلاف کار باشد.

«سرهنگ سلیمانی» تاکید کرد: اگر هر اداره‌ای به خصوص شهرداری به وظایف خود در قبال این شهر به درستی عمل می‌کرد، قطعا رضایت مردم چندین برابر می‌شد.

وی از شرکت عمران خواست تا تعامل بیشتری برای استقرار نگهبان محلی در مجتمع‌های مسکن مهر داشته باشند تا زیر نظر کلانتری‌ها فعالیت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ هم گفت: مردم شهر جدید هشتگرد شایسته خدمت هستند و باید نهایت همت و تلاشمان به ارائه کار و خدمت بهتر به آنان باشد.

«علیرضا دهقانیان» افزود: جلسات باید کارشناسی‌تر شده صرفا بیان عملکرد و اقدامات نباشد چرا که چندین سال از تاسیس شهر می‌گذرد اما مردم از خدمات درمانی و… بر خوردار نیستند در حالی که این نشست‌ها در گذشته بوده و خروجی مناسبی نداشته پس باید رنگ کار را بسمت و سوی ارائه خدمات و رضایت مردم ببریم.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2383