printlogo


خداحافظی «احمد توکلی » از صاحب‌ ‌امتیازی الف
خداحافظی «احمد توکلی » از صاحب‌ ‌امتیازی الف
کد خبر: 2374
«احمد توکلی» ضمن خداحافظی از صاحب امتیازی سایت خبری - تحلیلی الف گفت: صاحب‌امتیازی الف را به دوست دیرینه‌ خود، «سجاد محمدی» واگذار کردم.
به گزارش رمزگشانیوز؛   «احمد توکلی» ضمن خداحافظی از صاحب امتیازی سایت خبری - تحلیلی الف گفت: ترجیح دادم که کار و مسئولیت را به جوان‌ترها بسپرم و خودم هم در کنار آنها فعالیت داشته باشم.

در نامه توکلی آمده است: از سال 1364 که در تأسیس روزنامه رسالت نقش ‌بازی کردم تا بعد که روزنامه فردا را در سال 1376 پایه‌گذاری نمودم و سال‌های طولانی اخیر که به خدمت مردم در الف فعال بوده‌ام همواره به روزنامه‌نگاری به عنوان یک وظیفه شرعی که انجام آن شیرین و تلخی‌های آن خوشگوار است نگاه کرده‌ام.

حالا سن به هفتاد نزدیک شده و قدرت جمع همه کارها آهسته آهسته کم می‌شود، حق شماست که مردان سرزنده‌تری در الف به افزایش دانش و بینش خدمت نمایند. بدین ‌جهت صاحب‌امتیازی الف را به دوست دیرینه‌ خود، جناب آقای «سجاد محمدی» واگذار کردم.

بنده از روزنامه رسالت تا امروز از همکاری ایشان بهره‌مند بوده‌ام و از این پس نیز به عنوان یک روزنامه‌نگار و در همین حد از همکاری ان‌شاء الله دست نخواهم کشید. خواهید دید که این تصمیم، خدمات الف به کاربران گرامی را بهبود می‌دهد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2374