printlogo


«علی مهدی‌پور» سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز شد
«علی مهدی‌پور» سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز شد
کد خبر: 2353
با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت «علی مهدی‌پور» جانشین «محمد امین فرشی» و سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ در مراسمی با حضور معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز معرفی شد. در این مراسم «علی مهدی‌پور» با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت جانشین «محمد امین فرشی» شد.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استاندر بخش صنعتی اظهار کرد: معتقدیم توسعه استان بایستی به صورت متوازن و متناسب با ظرفیت‌های آن باشد.

«فتحعلی محمدزاده» با بیان اینکه خوشبختانه زمینه‌های تولید و صنعت در شهرک‌های صنعتی البرز فراهم شده است، گفت: با توسعه روزافزون تولید و اشتغال در استان می‌توان شاهد تبدیل شدن استان به عنوان یک قطب صنعتی در کشور باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر شناسایی و رسیدگی به نیازها و مشکلات واحدهای صنعتی تاکید و خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات تولیدکنندگان بایستی با جدیت و حساسیت بالا پیگیری شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی البرز نیز در بخش دیگری از این مراسم طی سخنانی گفت: اگر بخواهیم با فراز و نشیب‌ها از بین نرویم و برای این دنیا و آن دنیا ماندگار باشیم باید با نیت الهی خدمت کنیم و نگاه ما معطوف به خدمت‌رسانی باشد.

مهدی‌پور افزود: تلاش خواهم کرد منویات مقام معظم رهبری و سیاستها و راهبردهای دولت در این بخش را مبنای حرکت خود قرار داده وبا تشکیل جلسات و اتاق فکر تمام تلاش خود را برای بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به ویژه نخبگان در جهت رشد و توسعه استان به کار بگیریم.

گفتنی است «علی مهدی‌پور» از کارمندان شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با ۱۷ سال سابقه در حوزه صنعت است که در دو سال اخیر یکی از مدیران فعال حوزه فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز می‌باشد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2353