printlogo


آب منطقه‌ای البرز پاسخگو باشد
لزوم نصب علایم هشدار در نقاط پرخطر رودخانه کرج
لزوم نصب علایم هشدار در نقاط پرخطر رودخانه کرج
کد خبر: 2350
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به اینکه آب منطقه‌ای البرز متولی حفظ حریم کمی و کیفی رودخانه و سدکرج است، از عدم اجرای مصوبات مدیریت بحران استان و شهرستان در خصوص نصب علایم هشدار و پیشگیری از افزایش آمار تعداد غرق شدگان در سد کرج انتقاد کرد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «غفور قاسم‌پور» با بیان این مطلب گفت: طبق مصوبات شورای امنیت ملی، متولی حریم کمی و کیفی سدهای آبی، آب منطقه‌ای است.

وی افزود: طی دو سال اخیر، مصوبات متعددی جهت بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز، پایش و کنترل نقاط پرخطر، حصار کشی، نصب علایم هشدار و اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از غرق شدگی صادر شده است که نیاز است به صورت کامل اجرایی شود.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: متاسفانه هر هفته شاهد گزارش‌هایی از تعدادی غرق شدگی در رودخانه و سد کرج هستیم که این امر ضرورت ورود جدی دستگاه متولی امر را به منظور نصب علایم هشدار و پیشگیری می‌طلبد.

معاون استاندار همچنین از برگزاری مانور پیشگیری از غرق شدگی در سد کرج خبر داد و گفت: استاندار البرز به صورت ویژه پیگیر این مهم هستند و حفظ جان مردم برای ما در اولویت است.

وی افزود: بر این اساس فرمانداری شهرستان کرج با هماهنگی مدیریت بحران پیشگام آن شده است تا با حضور 70 غواص و غریق نجات این مانور را پایان هفته جاری برگزار نماید.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2350