printlogo


 افتتاح مرکز نیکوکاری در موسسه رازی
 افتتاح مرکز نیکوکاری در موسسه رازی
کد خبر: 2342
مرکز نیکوکاری موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی به ریاست هیئت مدیره حجت الاسلام حافظی نسب با هدف کمک به نیازمندان و کاهش مشکلات معیشتی افتتاح شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین «مهدی حافظی نسب» در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که با حضور رئیس این موسسه و مدیرکل و معاونین کمیته امداد استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه منطقه کم برخوردار حصارک، تصمیم برآن شد تا با ایجاد مرکز نیکوکاری، در جهت کمک به افراد نیازمند این منطقه اقدام کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر(ص) مبنی بر اینکه اگر کسی گره از کار مسلمان نیازمندی بگشاید، اجر 9 هزار سال عبادت را دارد، افزود: در این راستا موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی احساس تکلیف کرد تا علاوه بر معیشت کارکنان به معیشت خانوارهای محدوده اطراف حصارک نیز رسیدگی کند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه موسسه رازی خاطرنشان کرد: این اقدامات خداپسندانه در گذشته نیز در موسسه رازی انجام می‌شد که در حال حاضر خانوارهای تحت پوشش از 30 نفر به 100 نفر رسیده‌اند و به صورت ماهانه کمک‌هایی به این افراد اهدا می‌شود.

 در همین راستا با افتتاح مرکز نیکوکاری رازی و همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، این امور به صورت ساماندهی شده و شایسته‌تر صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2342