printlogo


 شاهمرادی تاکید کرد
استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حفظ تولید
استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حفظ تولید
کد خبر: 2230
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه مدیران بانک‌ها خواست از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استفاده کنند.
به گزارش رمزگشانیوز؛  «جهانگیر شاهمرادی» با بیان این مطلب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در شرایطی که کشور با تحریم ناجوانمردانه اقتصادی و مضاف بر آن بیماری کرونا مواجه است، باید تمامی مدیران دست در دست هم با همه توان و ظرفیت خود برای تولید و اشتغال استان همت کنند تا بتوانیم از این دوره گذار به سلامت عبور کنیم.

وی افزود: خوشبختانه استان البرز به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی و اقتصادی کشور سهم مهمی در تولید دارد.

وی خاطر نشان کرد: در بسیاری از کشورهای اروپایی داعیه‌دار که در دوره کرونا با چالش تولید و خالی بودن مراکز خرید و فروشگاه‌ها مواجه بودند اما با همیت و غیرتی که در وجود صاحبان واحدهای تولیدی کشور از جلمه استان البرز بود، با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشدیم.

شاهمرادی تصریح کرد: واحدهای تولیدی در زمان کرونا همراه و همکار مسئولان شدند تا بتوانند شرایط بازار را کنترل کرده و نسبت به تامین کالاها و مایحتاج مورد نیاز مردم اقدام کنند.

وی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فرصت مغتنمی را برای صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم آورده است تا بتوانند با طرح مسائل و مشکلات و چالش‌های خود زمینه را برای رونق تولید استان فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز یادآور شد: در این راستا از مسئولان استان انتظار می‌رود با حساسیت بیشتری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را پیگیری کرده و از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مسائل و مشکلات واحدها استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه 9 پرنده مطرح شد که 5 فقره آن در جلسه کارشناسی به نتیجه رسیده و 4 پرونده دیگر با حضور اعضای ستاد بررسی شده و تمهیدات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2230