printlogo


 استاندار البرز :
چرا در پیک کرونا کمبود انسولین در البرز گزارش نشد؟
چرا در پیک کرونا کمبود انسولین در البرز گزارش نشد؟
کد خبر: 2164
استاندار البرز در حاشیه بازدید سرزده‌ از داروخانه‌های کرج ضمن ابراز ناخشنودی از عدم وجود قیمت مصوب ماسک دولتی در داروخانه‌ها و گله شهروندان از کمبود انسولین گفت: اکنون در نجات جان مردم مامور به وظیفه نیستیم مامور به نتیجه هستیم.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «عزیزاله شهیازی» گفت: در حالیکه ۱۳ هزار بیمار خاص در البرز داریم که می‌توانند آسیب‌پذیر باشند، مردم از نبود انسولین گلایه دارند، چرا رییس دانشگاه علوم پزشکی گزارشی در این رابطه ارایه نداده است که تدبیری اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین مرکز ماسک کشور در اشتهارد قرار دارد، گفت: چند داروخانه را بازدید کردیم و از قیمت مصوب ماسک خبری نبود، مسئولان مربوطه در این بخش چه می‌کنند.

شهبازی افزود: چرا دستگاه‌های نظارتی بر این روند نظارت جدی ندارند؟ تمام نیروها بسیج شوند و به نظارت بر روند خدمات و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی نظارت کنند.

وی گفت: طبق بیانات رییس جمهوری و رییس قوه قضائیه از مدیر جسور و بی باک حمایت می‌شود، پس باید با جدیت برای سلامت و رضایت‌مندی مردم وارد میدان شویم.

استاندار البرز افزود: نگذارید تمام موارد جزیی به استاندار ختم شود، هر کدام از معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل در حوزه خود اختیار تام دارند بنابراین باید نتیجه عملکرد انها را به صورت ملموس ببینیم.

شهبازی ادامه داد: اکنون مامور به وظیفه نیستیم مامور به نتیجه هستیم باید نتایج و خروجی جلسات و مصوبات مشخص باشد، اینکه مردم جان خود را از دست می‌دهند بسیار دردناک است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2164