printlogo


توصیه آبفا البرز برای مراقبت از کنتورهای آب مشترکان
توصیه آبفا البرز برای مراقبت از کنتورهای آب مشترکان
کد خبر: 17414
مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از مشترکان خواست اقدامات لازم برای پیشگیری از یخ‌زدگی کنتورهای آب به ویژه در مناطق کوهستانی استان به عمل آورند.
البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی شرکت آبفا البرز نوشت: حمیدرضا نامداری روز شنبه گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی سرد به کشور و کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای آینده، جلوگیری از یخ‌زدگی کنتورهای آب در برخی مناطق به ویژه مناطق کوهستانی استان ضروری است.
وی در ادامه افزود: عایق‌بندی کنتورها و لوله‌های آب‌رسانی در پیش‌گیری از یخ‌زدگی مؤثر است، لذا توصیه می‌شود با قراردادن پشم‌شیشه، گونی کنفی و پوشال در محفظه کنتور و عایق‌کردن لوله‌های سطحی، از یخ‌زدگی انشعاب و کنتور جلوگیری شود.
مدیرعامل آبفا البرز تاکید کرد: در صورت مشاهده یخ‌زدگی کنتور و لوله‌ها، از حرارت مستقیم، برافروختن آتش در مجاورت شیرها و لوله‌های آب، ریختن آب جوش روی کنتور و لوله‌های آب داخل ساختمان خودداری شود.
وی گفت: درصورت بروز مشکل یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های آب، شهروندان استان البرز می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۲۲ شرکت‌ آب و فاضلاب استان البرز تماس حاصل نمایند تا گروه‌های امدادی آبفا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.






 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/17414