printlogo


بهره‌برداری از آزادراه شهید سلیمانی کرج تا پایان سال جاری
بهره‌برداری از آزادراه شهید سلیمانی کرج تا پایان سال جاری
کد خبر: 17302
استاندار البرز با بیان اینکه رفع موانع مالی و تامین اعتبارات پروژه آزادراه شهید سلیمانی کرج با جدیت دنبال می‌شود، گفت: انتظار می‌رود در تعاقب بازدیدها و جلسات تخصصی در خصوص این پروژه بتوانیم با رفع موانع ومشکلات مالی، نسبت به بهره‌برداری از این آزادراه تا پایان سال جاری اقدام کنیم.
البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در نشست بررسی موضوعات و موانع پیشرفت پروژه آزادراه شهید سلیمانی کرج افزود: انتظار می‌رود در تعاقب بازدیدها و جلسات تخصصی در خصوص این پروژه بتوانیم با رفع موانع ومشکلات مالی، نسبت به بهره‌برداری از این آزادراه تا پایان سال جاری اقدام کنیم.
وی بیان کرد: پیمانکار پروژه به رغم تمام مشکلات و تنگناهای مالی با قدرت در حال فعالیت است.
عبداللهی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و تعامل ویژه مسئولان قضایی، توفیق یافتیم ظرف ۲ هفته سند زمین کارگاه آزادراه شهید سلیمانی را برای واگذاری به پیمانکار اخذ کنیم.
استاندار البرز بیان کرد: در این راستا ضرورت دارد که سایر موانع واگذاری نیز برطرف شود تا پیمانکار برای ادامه کار مشکلی نداشته باشد.
وی افزود: با محاسبات صورت گرفته با راه‌اندازی این آزادراه از محل صرفه‌جویی مصرف سوخت و تسهیل در تردد مردم، مجموعه اعتبارات صرف شده در این پروژه، باز خواهد گشت.









 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/17302