printlogo


شاهد گشایش‌هایی در فیلترینگ خواهیم بود
شاهد گشایش‌هایی در فیلترینگ خواهیم بود
کد خبر: 17300
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در موضوع فیلترینگ قطعا گشایش‌هایی رخ خواهد داد، اما این اتفاق در فضایی کارشناسی و بدون شتاب زدگی باید انجام شود.
ارتباطات- رمزگشانیوز؛ صدا و سیما نوشت: سید ستار هاشمی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی پست در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی افزود:رئیس جمهور با توجه به وعده‌های زمان انتخابات و متناسب با مطالبات مردمی موضوع رفع فیلترینگ را دنبال می‌کند و به ما هم ماموریت داده شده و کار‌های کارشناسی انجام شده است و قطعا گشایش‌هایی انجام خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا منظور شما از مدیریت هوشمند فیلترینگ به نوعی اینترنت طبقاتی است افزود: وزارت ارتباطات هیچ اعتقادی به اینترنت طبقاتی ندارد.
وی درباره نحوه اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری در دولت چهاردهم افزود: عملا تکلیف این بوده است که ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری ایجاد شود و باید شرکت‌های ارتباطی مجری این طرح در کنار پوشش، اتصال را هم در بازه‌های زمانی مشخص شده برقرار کنند، اما بر اساس گزارش‌های ارسالی برخی از این شرکت‌ها در این بخش کوتاهی کرده اند.
وزیر ارتباطات گفت: در همین ارتباط به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ماموریت داده ایم این موضوع را بررسی کنند و باید در این باره بازنگری صورت گیرد چرا که ما توسعه فیبر نوری را با نگاه ارتقای شبکه و اتصال آغاز کرده‌ایم.
وی درباره ماموریت‌های مدیر عامل جدید شرکت ملی پست ایران گفت: از نظر ما باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان توانمند و صاحب تجربه در پست بیش از این استفاده شود تا هم شاهد افزایش بهره وری و کیفیت ارائه خدمات به مردم و هم شاهد کاهش هزینه‌ها باشیم.








  
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/17300