printlogo


در پی حملات ددمنشانه روز گذشته اسرائیل به جنوب لبنان‌؛
ایران همواره پشتیبان دولت، ملت لبنان ومقاومت اسلامی است
 ایران همواره پشتیبان دولت، ملت لبنان ومقاومت اسلامی است
کد خبر: 17147
در پی حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی، معاون اول رئیس جمهور درپیامی به نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان جنایات آشکار روز گذشته صهیونست ها را محکوم کرد و به دولت و مردم لبنان و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.
سیاسی- رمزگشانیوز؛ پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: در پی حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی، معاون اول رئیس جمهور درپیامی به نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان جنایات آشکار روز گذشته صهیونست ها را محکوم کرد و به دولت و مردم لبنان و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

متن پیام دکتر عارف بدین شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای دکتر نجیب میقاتی 
 نخست وزیر محترم لبنان
حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، یک جنایت آشکار علیه بشریت است که ماهیت تروریسم دولتی این رژیم را بار دیگر نشان داد.
بمباران بی رحمانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان، نقض آشکار تمامی موازین بین المللی از جمله تمامیت ارضی این کشور است. این تجاوز، نتیجه سال ها استیصال جامعه جهانی در متوقف کردن ماشین تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی بوده و یک بار دیگر ثابت کرد که این رژیم بزرگ‌ترین تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
 در چنین شرایطی به یقین انتظار می‌رود تمامی کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای اسلامی، با قاطعیت این جنایت را محکوم کنند و با فشار به این رژیم هتاک و غیرمشروع، هزینه ماجراجویی هایش را بالا برده و اقدامات ضد بشری اش را مهار کنند. 
 اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت و ابراز همدردی، به ملت و دولت لبنان و خانواده شهدای سرافراز این حملات تسلیت می گویم و در غم شما، مردم عزیز لبنان و جریان پرافتخار مقاومت لبنان شریک هستم.
 بدون تردید دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت اخیر صهیونیست‌ها را در مجامع بین المللی پیگیری می‌کند و در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود.
 
 محمدرضا عارف
معاون اول رئیس جمهور ایران










 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/17147