printlogo


دستگیری سارق وسایل داخل خودرو به ۵۰ فقره سرقت‏ در کرج
دستگیری  سارق وسایل داخل خودرو به ۵۰ فقره سرقت‏ در کرج
کد خبر: 17087
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارق داخل خودرو با ‏۵۰ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان خبر داد.
البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سردار حمید هداوند روز دوشنبه گفت: در پی گزارش چند مورد سرقت داخل خودرو و قطعات آن در مناطق مختلف شهرستان کرج، مراتب شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مدار بسته و بکارگیری شگردهای پلیسی، یک نفر متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.


دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در کرج 
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری پنج سارق اماکن خصوصی با ‏ارتکاب به ۳۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغ ویلاها در ‏عملیات ‏ماموران پایگاه سوم پلیس ‏آگاهی این استان خبر داد.
سرهنگ حکمت اله شجاعی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغ ویلاها در برخی نقاط شهرستان کرج بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی، پنج سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی اموال مسروقه را نیز کشف کردند.
شجاعی بیان کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیس به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند.









 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/17087