printlogo


بخشدار مرکزی خبر داد؛
بازدید سرزده از روستاهای ساوجبلاغ در دستور کار
بازدید سرزده از روستاهای ساوجبلاغ در دستور کار
کد خبر: 1685
بخشدار مرکزی ساوجبلاغ بازدید سرزده از روستاها را در دستور کار اعلام کرد و گفت: در این بازدیدها، عملکرد دهیاری ها بررسی می شود.
به گزارش رمزگشا نیوز، بخشدار مرکزی ساوجبلاغ در همایش دهیاران بخش مرکزی که در روستای افشاریه برگزار شد اظهار کرد: در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تعداد دفعات ضدعفونی در روستاها بیش از شهرها بود و علی رغم اینکه توزیع ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش جزو وظایف محوله دهیاری ها نبود، همه دهیاران مردم را به این لوازم تجهیز کردند.

سجادی خواستار افزایش گزارش های دهیاران شد و افزود: این کار سبب انعکاس بهتر فعالیت شما در فرمانداری و بخشداری می شود.

وی با تاکید بر اهمیت تعاونی دهیاران گفت: تعاونی متعلق به شماست؛ این هویت را بپذیرید و از پتانسیل نیروهای خود در تعاونی نهایت بهره را ببرید.

سجادی انتظارات از این تعاونی را بسیار زیاد دانست و تاکید کرد: از این تعاونی حمایت و استقلالش را حفظ کنید.

وی خواستا ارتقای تراز مالی تعاونی شد و افزود: دهیاری ها باید از استقلال لازم برخوردار باشند لذا اگر پیشنهاد یا طرحی برای درآمدزایی تعاونی دارید، آن را عملیاتی کنید.

سجادی خاطرنشان کرد: بازدید از روستاها سرزده اتفاق می افتد و در این بازدیدها عملکرد دهیاری ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در پایان این نشست بخشدار مرکزی ساوجبلاغ با اهدای لوح از عملکرد دهیاران در اجرای مصوبات پدافتد زیستی و مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

پس از این همایش، سجادی به همراه دهیار و یکی از اعضای صنعتگر شورای افشاریه از شرکت کاسپین فولاد و مس البرز دیدن کرد.

این شرکت که انواع اتصالات مسی دور بلند از لوله های بدون درز را با گواهینامه ایزو 9001 تولید می کند، توسط یک کارآفرین جوان و خلاق پایه گذاری شده است.

طبرسی علاوه بر اینکه تنها تولید کننده این اتصالات در کشور است، شخصا اقدام به ساخت دستگاه های خط تولید کرده است.
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/1685