printlogo


آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره «جایزه ملی وجدان محیط زیست»
آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره «جایزه ملی وجدان محیط زیست»
کد خبر: 16640
سومین دوره جشنواره «جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب‌وکار از نگاه مردم» با رویکرد تجلیل از سرمایه‌گذاری سبز در کسب‌وکارها و انتخاب برترین‌های محیط زیست، هشتم مهرماه ۱۴۰۳ (هفته گردشگری) در سالن همایش‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.
فرهنگی- رمزگشانیوز؛ معاونت علمی ریاست جمهوری نوشت: این جشنواره با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با مشارکت معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حمایت دستگاه‌های فرابخشی حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی، معرفی و تقدیر با نگاه مردمی (غیردولتی) از برترین فعالان حوزه محیط زیست است که داوطلبانه خدماتی ارزنده در حوزه کسب‌وکارهای خود در جهت بهبود محیط زیست در شاخه‌های مدیریتی، اجرایی، بهداشتی و درمانی، حقوقی، قضایی، خیریه و مردم نهادی، مشاوره، علمی، هنری، پژوهشی، آموزشی، دانش بنیان، رسانه‌ای، اختراع، اکتشاف، صنعت، معدن، کشاورزی، خدماتی، گردشگری، اکوتوریسم، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به انجام رسانده‌اند، پس از ارزیابی و داوری عملکرد در مراسم اختتامیه جشنواره در حضور مسئولین ارشد دولتی و بخش خصوصی با اهدای تندیس نشان وجدان محیط زیست و جایزه نقدی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
 مدیران، کارشناسان، کارکنان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع وابسته، نخبگان علمی که داوطلبانه خدماتی ارزنده در حوزه بهبود محیط زیست کسب و کار خود انجام داده باشند هم می‌توانند با مراجعه به وبگاه وجدان محیط زیست https://vejdanmohit.ir/ نسبت به ثبت نام و ارسال اسناد و مدارک فعالیت‌های زیست محیطی اقدام کنند.
 این جشنواره به عنوان تنها نشان زیست محیطی مردمی (غیر دولتی ) در کشور است که هرساله توسط انجمن مردم نهاد توسعه کسب وکارهای محیط زیست شایان و یکی از دستگاه های فرابخشی حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.
مهلت ثبت نام تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ بوده و شرکت در جشنواره برای عموم آزاد و برای اشخاص حقیقی و نهادهای حقوقی دولتی و مردم نهاد رایگان است.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۹۶۷۱۸۸ تماس بگیرند.






 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/16640