printlogo


بیش از ۳۵ میلیون نفر بیننده دو مناظره مرحله دوم انتخابات بودند
بیش از ۳۵ میلیون نفر بیننده دو مناظره مرحله دوم انتخابات بودند
کد خبر: 16087
گزارش نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات صدا و سیما در دوره قبل نشان می‌دهد میزان مخاطب مناظره‌های تلویزیونی دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰- ۵۰.۵ درصد بود.
فرهنگی- رمزگشانیوز؛ صدا و سیما نوشت: بر اساس نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما ۵۶.۵ درصد از هموطنان بالای ۱۸ سال، بیننده دو مناظره مرحله دوم بودند.
بدین ترتیب مخاطبان مناظره‌های تلویزیونی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست نسبت به دوره سیزدهم در سال ۱۴۰۰، شش درصد افزایش یافت.
گزارش نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات صدا و سیما در دوره قبل نشان می‌دهد میزان مخاطب مناظره‌های تلویزیونی دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰- ۵۰.۵ درصد بوده است.
نظرسنجی میدانی مرکز تحقیقات صدا و سیما که در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار شده نشان می‌دهد ۸۵.۸ درصد مخاطبان برنامه‌های مناظره، عملکرد صدا و سیما را در برگزاری این مناظره‌ها خوب و نسبتا خوب دانسته‌اند.
بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان بیننده دو مناظره مرحله دوم انتخابات بودند.







 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/16087