printlogo


گشایش بوستان ویژه سالمندان در کرج
گشایش بوستان ویژه سالمندان در کرج
کد خبر: 15967
بوستان فرهنگی تفریحی ویژه سالمندان با نام "جهان دیدگان" روز چهارشنبه در آیینی با حضور مدیران شهری در جهانشهر کرج گشایش یافت.
البرز- رمزگشانیوز؛ علیرضا عاقلی -رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در این آیین گفت: این بوستان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار با امکانات ویژه ورزشی و تفریحی برای سالمندان احداث شده است.
وی ادامه داد: برای احداث این بوستان ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت شهری کرج هزینه شده است.
علیرضا سعیدی -عضو شورای اسلامی شهر کرج- در آِیین گشایش پارک جهان دید‌گان کرج گفت: توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی سالمندان در اولویت مدیریت شهری است.
وی ادامه داد: اکنون در شرایطی هستیم که باید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از فناوری نوین بهره بگیریم که در بخش سالمندان نیز توجه به این مقوله ضروری است.
سعیدی بیان کرد: دخالت مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مسئولان و ورود جدی در عرصه حکمرانی از جمله مسئولیت‌های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهروند مسئول کسی است که وظایف خود را در قبال حاکمیت می‌داند و جایگاه خود را می‌شناسد و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی دخالت مستقیم دارد.
وی با بیان اینکه کرج در گذشته یک باغشهر بزرگ بوده است، افزود: باید تمام امکانات را برای بازگشت به موقعیت باغشهری این کلانشهر به کار گرفته شود.










 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/15967