printlogo


قانون برنامه هفتم تا پایان هفته ابلاغ می‌شود
قانون برنامه هفتم تا پایان هفته ابلاغ می‌شود
کد خبر: 15952
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر لزوم پیگیری مستمر برای تحقق و وصول کامل منابع و درآمدهای بودجه ۱۴۰۳ تأکید کرد و گفت: قرار است قانون برنامه هفتم پیشرفت تا پایان هفته جاری ابلاغ شود.
اقتصادی- رمزگشانیوز؛ سازمان برنامه و بودجه نوشت: داود منظور، در جلسه شورای معاونان سازمان برنامه و بودجه، بر لزوم پیگیری مستمر برای تحقق و وصول کامل منابع و درآمدهای بودجه ۱۴۰۳ تاکید و اظهار کرد: معاونت‌ها و امور تخصصی سازمان باید ضمن پیگیری مستمر برای تحقق منابع بودجه، نظارت کامل و دقیقی نیز بر وصول درآمدها داشته باشند.
معاون رئیس‌جمهور افزود: ضرورت دارد برنامه تحقق منابع بودجه ۱۴۰۳ از سوی سازمان برنامه و بودجه با دستگاه‌های اجرایی توافق و مصوب شود تا دستگاه‌ها بتوانند برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه قرار است قانون برنامه هفتم پیشرفت تا پایان این هفته ابلاغ شود، افزود: آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اسناد راهبردی برنامه هفتم پیشرفت باید ظرف موعد مقرر، تهیه، تصویب و ابلاغ شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تشکیل ستاد تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های برنامه هفتم پیشرفت در سازمان برنامه و بودجه، این کار سرعت خواهد گرفت.








 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/15952