printlogo


بلندترین پل خاورمیانه به نام شهید رئیسی نامگذاری می‌شود
بلندترین پل خاورمیانه به نام شهید رئیسی نامگذاری می‌شود
کد خبر: 15915
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با بیان اینکه پل B یک، پل بزرگی است که روی جاده چالوس در حال ساخت بوده و به سرعت در حال پیشرفت است، گفت: تصمیم بر این است که بزرگراه به نام شهید سلیمانی و پل نیز به نام شهید رئیسی نامگذاری شود.
البرز- رمزگشانیوز؛ توحید شیریزاد اظهار کرد: به منظور بزرگداشت مقام شامخ شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور فقید و خدمات ارزنده ایشان در استان البرز، تعدادی از پروژه‌های عمرانی به نام رئیس جمهور رئیسی نامگذاری می‌شود.
وی افزود: استاندار البرز با عنایت به خدمت مجاهدانه شهید جمهور رئیسی در خصوص نامگذاری پروژه و یا سایر معابر و بزرگراه‌ها به نام ایشان پیگیر هستند که یک فلسفه و مبانی مقدسی پشت این نامگذاری‌ها باشد. به عنوان مثال در خصوص بزرگراه و پل در حال ساخت روی جاده چالوس از این بابت که شخص شهید جمهور در آذرماه گذشته از آن دیدن کردند، بزرگراه مذکور به نام شهید سلیمانی و پل به نام شهید رئیسی نامگذاری شود.
شیریزاد ادامه داد: شهید جمهور در بازدید خود از این پروژه تاکید کردند که باید اعتبارات آن تخصیص پیدا کرده و هر چه زودتر ساخته شود. در حال حاضر هم ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای این پل در نظر گرفته‌ شده که انشالله به زودی تخصیص پیدا می‌کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: به دنبال این هستیم که از بخش منابع شهرداری، مولد سازی و فروش اموال بخشی از منابع مالی مورد نیاز این بزرگراه را تامین کنیم. این بزرگراه فقط مربوط به استان البرز و مردم کرج نیست و نقش کمربندی شهر کرج را بازی نمی‌کند، بلکه نقش انتقال دهنده بخشی از ترافیک تهران به استان قزوین و ۱۳ استان را بر عهده دارد که در شمال و غرب کشور قرار دارند، لذا پیگیر هستیم که افتتاح شود.
وی یادآور شد: یکی از این پروژه‌ها پل B یک، پل بزرگی است که روی جاده چالوس در حال ساخت بوده و به سرعت در حال پیشرفت است. تصمیم بر این است که بزرگراه به نام شهید سلیمانی و پل نیز به نام شهید رئیسی نامگذاری شود.
شیریزاد بیان کرد: علاوه بر این بزرگراه و پل، بیمارستان کمالشهر و بلواری که مقابل استانداری است و یک مجموعه دیگر پیگیر هستند که به نام شهید رئیسی باشد. همچنین احتمالا مرکز گامانایف استان که مرکز درمان سرطان است، به این نام ایشان نامگذاری خواهد شد.





 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/15915