printlogo


برپایی پویش دانش‌آموزی «همه عزا داریم» در فراق شهید جمهور
برپایی پویش دانش‌آموزی «همه عزا داریم» در فراق شهید جمهور
کد خبر: 15493
پویشی در شبکه‌های اجتماعی در میان دانش آموزان با عنوان «همه عزا داریم» در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و هیات همراه و عروج شهادت گونه وی به راه افتاده است.
آموزش و پرورش- رمزگشانیوز؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نوشت: در پویش همه عزاداریم ضمن فضاسازی و برگزاری مراسم عزاداری برای شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، ایستگاه‌های صلواتی و خیمه‌های عزاداری برپا می‌شود.
این پویش دانش‌آموزی از سوی دانش آموزان عضو و با همکاری هیات‌های دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.
این پویش نخستین بار در بین دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و پس از آن به دنبال انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی، دانش آموزان از شهرها و استان‌های دیگر هم به این پویش پیوستند.
همچنین از روز دوشنبه دانش آموزان دختر یکی از دبیرستان‌های شهر کرج با خلاقیت خود و با عشق و علاقه‌ای که به رئیس جمهور داشتند؛ پادکستی به مناسبت شهادت وی و هیات همراه آماده کردند که از همان روز در شبکه‌های اجتماعی دانش‌آموزی دست به دست می‌شود.
این پادکست به مدت ۱۰ دقیقه و مناسب مراسم‌های صبحگاهی مدارس است. پادکست از زبان دانش‌آموزان و با جملاتی خطاب به رئیس جمهور آغاز شده و با دعا برای ظهور حضرت مهدی(عج) پایان می‌یابد.













 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/15493