printlogo


۱۳۱هزار تن انواع نهاده کشاورزی و دامی در البرز توزیع شد
۱۳۱هزار تن انواع نهاده کشاورزی و دامی در البرز توزیع شد
کد خبر: 15342
مدیر تعاون روستایی البرز از توزیع ۱۳۱هزار و ۸۲ تن انواع نهاده‌های کشاورزی و دامی طی سال گذشته بین کشاورزان و دامداران این استان خبرداد و گفت: این نهاده‌های کشاورزی و دامی شامل بذر، ذرت، سویا، کنجاله، سبوس، کود شیمیایی، جو و امثال آن توسط تعاونی‌ها و تشکل‌ها در اختیار کشاورزان و روستاییان استان البرز قرار گرفت.
البرز- رمزگشانیوز؛ عادل مصدقی به اهمیت کاری تعاونی‌های روستایی اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی ارائه خدمات قبل، حین و پس از تولید است که این امر می‌تواند جایگاه بسیار خوبی به‌منظور دستیابی به اقتصاد مقاومتی در حوزه تعاونی‌های روستایی باشد.
مدیر تعاون روستایی استان البرز با اشاره به اهمیت و نقش بسزای شبکه تعاونی‌های روستایی افزود: اگر کشاورز یا تولیدکننده بخواهد به ‌تنهایی در بخش تهیه نهاده‌ها و تولیدات خود وارد عرصه بازاریابی شود و محصولات خود را روانه بازار کند به طور قطع درآمدش به دلیل افزایش هزینه‌ها، کاهش خواهد یافت؛ درصورتی‌که شرکت‌های تعاونی می‌توانند بازارهای مناسب و مطمئن‌تری برای فروش محصولات کشاورزی پیدا کنند.

توزیع ۲۸۸ تن آرد بین روستاییان 
مصدقی همچنین از توزیع ۲۸۸ تن آرد بین روستائیان و عشایر استان در سال گذشته خبر داد و گفت: آرد یکی از نیازهای ضروری روستاییان است که در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق، منظم و با کنترل امور می‌بایست انجام شود.
وی هدف از توزیع آرد بین روستائیان را ارائه خدمت بهتر و ایجاد رضایتمندی این قشر عنوان کرد و افزود: مقرر شد سهمیه بیشتری از شرکت غله برای توزیع در مناطق مختلف روستایی دریافت شود که این میزان نسبت به سال گذشته رشد حدود ۲ برابری داشته است.









 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/15342