printlogo


مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز:
سه هزار بسته بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار البرز توزیع می‌شود
 سه هزار بسته بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار البرز توزیع می‌شود
کد خبر: 1374
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از توزیع سه هزار بسته بهداشتی میان مردم کمتر برخودار استان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش رمزگشا نیوز به نقل از اوقاف البرز، حجت السلام و المسلمین  علی دشتکی در خصوص توزیع بسته های بهداشتی در البرز گفت: با عنایت براینکه  سنت حسنه وقف  با سابقه ای طولانی همچنان به عنوان کارآمدترین مؤسسه دینی ، پویایی خود را در عرصه های گوناگون به نمایش گذاشته  و این نهاد یکی از مردمی ترین موسسات اسلامی  به شمار می‌آید تصمیم بر این شد تا در راستای کمرنگ شدن مشکلات فعلی جامعه و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس سه هزار بسته بهداشتی توسط اوقاف و امور خیریه استان البرز میان مردم کمتر برخودار استان البرز توزیع شود.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم جامعه و کمک به کمرنگ‌تر شدن مشکلات از جمله اهداف این نهاد است، بیان کرد: این بسته‌های حمایتی توسط خادمین بقاع در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار استان  توزیع خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز در ادامه سخنانش گفت: بسته‌های بهداشتی و فرهنگی  ذکر شده شامل مواد شوینده، لوازم بهداشتی فردی، بروشور اطلاع‌رسانی پیشگیری از شیوع کرونا و بروشور اعمال مستحب ماه رجب در این بسته‌ها تعبیه شده است.

این مسئول ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات اوقاف در بقاع  متبرکه استان، ضدعفونی کردن هر روزه محیط با همکاری  سپاه شهرستان  و شهرداری است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/1374