printlogo


پیشنهاد همکاری شبکه آرتی فرانسه برای تولید مستند تکاور ایرانی
پیشنهاد همکاری شبکه آرتی فرانسه برای تولید مستند تکاور ایرانی
کد خبر: 1371
شبکه تلویزیونی آر تی فرانسه برای تولید فیلم مستند تکاور شهید سرلشگر ابراهیم خانی پیشنهاد همکاری داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، شبکه تلویزیونی آر تی فرانسه بعد از آشنایی با سرگذشت تکاور ایرانی شهید ابراهیم خانی و طی مذاکره یکی از تهیه کنندگان بین المللی این عرصه با نویسنده و کارگردان فیلم مستند داستانی "دو ابراهیم" از ایشان دعوت کرده تا این فیلم را برای شبکه فرانسوی تولید کنند.

نمایندگان شبکه فرانسوی آر تی که تحت تاثیر شخصیت و فعالیت های این تکاور ایرانی قرار گرفته بودند پیشنهاد تولید این فیلم را از طریق یکی از تهیه کنندگان بین المللی دادند که با مخالفت مجید فرجی نویسنده و کارگردان این فیلم مواجه شد.

مجید فرجی در این زمینه گفت: هرچند امکانات و حمایت های شبکه فرانسوی بسیار چشمگیر بود اما به عنوان یک هنرمند ایرانی علاقه دارم که افتخارات کشورم را در ایران و با نگاهی بومی و اصیل روایت کنم.

فرجی افزود: داستان "دو ابراهیم" و شخصیت تکاور شهید ابراهیم خانی به قدری جذاب و نفس گیر است که حتی شبکه های خارجی را هم علاقمند کرده که در این پروژه مشارکت کنند و حتی تهیه کننده فیلم باشند. این نشان میدهد که شهدای ایرانی بویژه سرگذشت تکاوران ارتش ابعاد انسانی و جهانی قابل توجهی دارند.

گفتنی است فیلم مستند داستانی "دو ابراهیم" براساس سرگذشت تکاور شهید سرلشگر ابراهیم خانی توسط دبیرخانه فرهنگی شهید خانی و مشارکت حوزه هنری البرز مراحل نهایی تولید خود را پشت سر گذاشته و در آینده نزدیک برای اکران عمومی آماده می شود.
 

لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/1371