printlogo


«رای من، سرنوشت من»
جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان البرزی برگزار شد
جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان البرزی برگزار شد
کد خبر: 1362
درآستانه یازدهمین دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی، جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان استان البرز با شعار «رای من، سرنوشت من» امروز در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد.
به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ در جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان با سردادن سرودهای انقلابی و ملی خواستار مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای شدند تا باردیگر دشمنان ناامید تراز گذشته شوند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری البرز در این جشن گفت: انتخابات زمان حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خود است پس باید با بصیرت در این همایش سیاسی حضور پیدا کنیم.

زهرا صیادی ادامه داد: دوم اسفندماه روز تصمیم گیری ملت ایران برای راه یابی افراد به مدت چهار سال در خانه ملت است پس باید آگاهانه تصمیم گرفت تا افراد توانمند، صادق، برنامه محور، کارآمد، مردم دار، با ایمان، شجاع و فرزانه انتخاب شوند. برای برهم زدن نیت دشمنان باید در صحنه انتخابات با بصیرت حاضر شویم تا افرادی که قدرت حل و فصل مشکلات را داشته باشند انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه در برهه کنونی دشمن به دنبال کم زنگ کردن حضور مردم درانتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ است، گفت: دانش آموزان هم باید در اولین انتخاب خود هوشیارانه عمل کنند.

دانش‌آموزان البرزی برای سربلندی و سرنوشت کشور رای می‌دهند
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز گفت: دانش آموزان رای اولی در ۳۸ فصل حضور انتخابات ایران اسلامی است حاضری می شوند تا بگویند برای بهتر زیستن، سربلندی، عزت، اقتدار و سرنوشت کشور در عرصه بین المللی اهمیت می دهند. در انتخابات شرکت می کنیم تا ضمن پاسداشت خون شهیدان از ارزش های انقلابی و اسلامی دفاع کنیم.


وی افزود: دانش آموزان همگام با سایر مردم در پای صندوق های رای حاضر می شوند تا بگویند راه حاج قاسم سلیمانی ها ادامه دارد.


 انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/1362